Saturday, February 19, 2011

pelajar AKAUN :)

Asslammualaikum sayangness !  back to the ttitle . Tahun ini ialah thun seksa uad driku :) ingt lps abiz PMR ley enjoy skit but mmg taleyy , coz pada thun bru , kelas baru , guru kelas yg baru , sub yg bru membuatkn aku pnya wayar dlm otak hmpir  lonngar skit :) . Act , bukan apa sbnarnya , sbnrnya sub AKAUN and ADD MATH yg buad aku jdy ta keruan mcm nihh , tapi ta mengapa , usaha tangga kejayann so aku akn berusaha smpai aku buley menguasai smunyee , btw , thun nih akuu ada azam bru , ampa nk taw azam aku apa ? haaaaa , tahun nih aku azan nk dpt MAKP :) apa tuu ? tau tak ? tataw ? aiseyman , apa pnya samdol lahh . hehe .sori , jokinng only :) Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang :) . yeahh , hrp hrp dpt pda thun nihh :) doakn akuu tawwww ,one more thing ,thun nih gak , aku nk kumpul sijil byk byk supaya bla aku da blah dri sek tuu aku da kenangn kt sek akuu tuu . Wow , so swett . blah blah .  pasan je . hehe .Apa apa pun , aku sayang lah juga kt sek akuu tuu . da lah . byk mengomel lah dye nihh . ok hunn . see you later :)
Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

No comments:

Post a Comment