Friday, March 11, 2011

Sabtu yang Hebat ! :)

assalammualaikum readers ! :) , mengikut ramalan pakar hari ini adalah hari paling mengembirakan bagi budak sekolah sebab kami akan start bercuty seminggu ! yahoo bebeyyy :) . So , cuty yang ada kta manfaatkan dengn baik dan teratur . hee . So back to the tittle , pada minggu lepas bersamaan dengn tarikh 5.3.2011 pada hari sabtu aku dan kakak kakak and adek yang seangkatan dgn aku keluar untuk meronggeng satu penang :) . Firstly , kami p sunshine square , nak p beli barang hantaran kak eyra , lambat gyla , asyk memilih jeee . bosan btol . dalam 2 jam kt situ , kami singgah pulak di bukit jambul . jalan lgy , jalan punya jalan kaka eyma col kta dye nk smpai da kt bukit jambul coz dye mai asing , alaaa kn isteri owg . biasalah tuuuu :) . So kami jumpa kt nasi ayam misai , uhuaaaa , takkn nk tgg je mstylah melantak sekali . heee . guna duit yg bapa bgi tuuu :) . Dah abiz melantak , jalan lgy . aiseyh , lps tuu aku jumpa satu beg nihh . cntik sgt . terpaut haty akuu :) . and then pent sgt usha , akuu beli tros lah . nk tgk taa beg akuu ? tamau ? ta heran tapi aku taw hampa akn scroll juga kt bwah kan kan :)


apamcma ? ada cun kaa ? :)

oke , continue yee , after that kami berkejar nak pery kedai cina buka tintet keta kaka akuu . Sampai je kt sana , kena tgg setengah jam pulak . lambt pulak dah . So kaka eyra ajk p peragin pulak , nak beli apa pun tataw lahh . So tggal lah kaka eyma sorang kt kedai cina tuu :)sampai kt peragin , kaka eyra nk beli perfume untk hntaran , kaka eykin and kaka shida nk beli kasut , akuu ? usha owg :) hobi akuu tgk owg :) after dpt smua tuu , kami blik umah smpai dlm 7 lebih . Penat gyla kod tapi syokk dpt enjoy juga walaupun akuu taw isnin tuu aku exam :).jum usha pic dulu mauu ? :)


untk setakt nih :)

Sampai smpai je ibu aku tnya , nak makan nasi kandar beratur ta ? So , mstylah nak bak kta owg rezeki jgn ditolak , musuh jgn dicari so apalgy ? hee.Lps rehat jap , dalam pukol 9.45 kami kuar utk pergy beratur. semangt untk beratur and more thing nak kasi tawu , walaupun aku berasal dri penang but ni first tyme aku mkn nasi kandar beratur :) . Smpai je kt situ tgk owg da beratur pnya pnjg, aiseyman sedp sgt ke haa ? :) tapelah , kami pun beratur , dekat sejam gak tuu . dapat dapat makanan apa lagy bantai lahh bgi abis buang and blah dri situuu sb ramai owg lgy nk duduk . hehe . mamak kt kdai tuu pun satu da taw ramai pelanggan uad lah tempt duduk pnjang skit , kedekut btol lahh . haha. Dah abis makn , berhenti jap untuk tngkp pic kt tepi tepi gerai tuu , mcm cntik pulak :) . snap pnya snap smpai bapa aku kta hampa smua nih nk tngkp gmbr lgy ke ? kami kta lah nk , so bapa aku kta nk bwa p pdang kota , lgy syokk weyhh :) So, smpai je pdg kota tuu tros terjun and snap smpai puass . :) syokk gylaaa bebe :) dalam pukol 12 lebih kami smpai umah n bum ats katil :) . nk tgk pic lgy ta ? jum jum ? :)




















orite , pent suda :) da byk kn .
hope enjoy ye :)
see you guys :)
Yanna Berry 

Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

No comments:

Post a Comment