Friday, January 21, 2011

ops , sori macek :)

Pada suatu hari , d rumah nobita , ada seekor makhluk bernma doreamon , dye suka mkn donat yg bulat ? eh , btol le ?
:) ? . Hey korangg ! selamat berjumpa kembali . Hampa ada ta pasann rndu kt cek ? ad ta ? tada , cait ! tapeee lahh :)
weeee , today nk cita skit bout peristiwa yg sudah lama berzaman berlakuu . Jum ,bc meyhhh . haha . akuu p kenduri beberapa bulan yg lepas dat means thun lps lahhh lalinkk . Tempat kt knduri tuuu , pnya lah sempit , smpai aku asa mcm smua org kt tmpat tuu aku langgar lahh . Da lahh , smpai smpai je , tada tmpat duduk agy , so kena berdri mcm nyanyi lagu negaraku lah akuu n ma family . Tiba tiba aku jumpa satu tmpat duduk , wahh , aku da aim da tmpat tuu , tros aku p duk , ta sempat lah org len nk duduk . cpt kilat btol akuu . hehe . So , after duduk , nk pegi lah ambil mkn . dalam dalam , akuu akuu nk bguun tuuu , terlanggar lahh pulak seorang macek nihh , dushhh . macek tuu ganster btol , usha ta berkelip langsungg . akuu punn kta sori macek , tapi dye dok usha akuu g . Ala macek , saya tawulah saya cntek jgn td\gk smpai mcm tuu sekali , gerun lahh . :) tiba tiba macek tuu kata , MAAF lah bukan SORI .makkkkkkkkkk oiii , maluuuunye akuu . akuu pun kta maaf macek ngn muka yg sgt lah malu :) haha


Sorry yeahh macekk .ni
patrick untk macek :) haha

Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

No comments:

Post a Comment