Wednesday, December 29, 2010

23\12\2010


Heyy sayangness! salam yeahh ! pa kbo ? arini akuu p ambil result . Syukur alhamdulilah aku memperolehi 5A . haha. mcm bgus sgt . haha . tpi okelah bule uad parent aq senyum :) and arini bule smbot burfday mummy akuu ngn meriahh :) haha
Malam tuu , akuu serta adek berdek aku serta sanak sedrara aku menymbut hari kelahuran mummy aku uh ke 46 thunn . muda g tuu kan kan ? jum usha pic jap mummy akuu potong kek :) haha



sygg my mummy :)



24\12\2010
heyyy ! yeahh! akak akuu nikah pada tarikg nih lahh weyhhh . korang tatw ke ? hehe. Syok gyla weyhh :)
akak akuu kaka syima akan bernikah dn abgg fizal :) hehe . Dah tuu akak aku da taley uad gyla lgyy . haha
jum usha pic ang fizal masa nk akak nikah nak ? abg fizal lafaz sekali je taww . haha



haha . gementar kod kn abg fizal ? haha


SAH ke blum ? haha


Lpas kak eyma n abg fizal nikah :)

salam menyalam :)


cium mencium :) haha


Lepas abih kak eyma , time kami lak oke ? jum usha
haha :)


Galak , galak :)




Dengan paklang korean mari :) haha

dengan paksu asri :)
pengantin 2011 . Galak :D
kaka eyra n abg khai :)



Dengn pengatin :)


cukuplah pic untuk arrini . haha . jum kta story pasal 25\12\2010 .
hehe



25\12\2010


Ke seberang Takir membeli cermin ,
Rehat sebentar d phon sena ,
Cinta berakhir d jinjang pelamin ,
Semoga berbahagia selama lama .

Pantun khas untuk Pengantin Kita :)

Noor Hashimah binti Hamzah & Muhd Afizal :)
semoga bhagia selalu kak eyma n abg fizal . hehe

jum usha pic nak nak ?
haha


Pelamin :)
cantek tak ? cantek lahh weyhhh . ramy owg puji tawuk!
hehe



Daddy n mummy ku yg comel :) haha


daddyku yg hensem :)



dengan sepupu :) putih btol akuu . hahaha


dengan ina n adek adek :)



we again cuma add kekin :)



Bersanding time :)hehe


Potong kek :) swett :)



cun tak kek nih ? sedap gyla ohhh . haha



ngn kekin :)



gyla posing :) haha




dengan pak ngah n mat dodie :)



ni , tataw minah mn :) hah
oke , suda suda lah skit skit yeahh .

sekain dari saya , Yana Hamzah :)

Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

No comments:

Post a Comment