Friday, April 1, 2011

:) tiada yang seronok :)

Asslammualaikum , salam hari jumaat yg indah ! :)

heyy readers pa kabo ? lama ta tls blog , rndu ? ta rndu pun law ta tlis . haha
arinie aku , nk story pasal relationship aku kt fb ? haha . buad julung kali kedua aku buad relationship ngn man or maybe my beloved man :) hey man ! aku bnci kau sb buad aku sayang kau oke ? :) tapi kau sgt noty yeahh , dan suka uad keras pala otak tuu . oke fine ! u nk uad keras pala , i punn bole oke ? u ingt i taley uad yeahh ? :) U ingt u bgus kod ? i lgy bgus taww . haha . tiap tiap ary kta gado kn u :) . saya bnci awk tawwwwww ! :) u ingt u hensem kod ? i lgy hensem oke ? eh , silap i lgy comel oke . haha . pasan nk mampus :) . 
oke oke . mls nk story pnjg pasal mamat nihh :)

YA ALLAH , 
Jika Kau tetapkan dia jodohku , 
Kau dekatkanlah hati dia dan hatiku , 
tapi jika dia bukan jodohku ,
Kau sedarkanlah aku dri lena ku YA ALLAH :)

YA ALLAH , 
mencintaimuu adalah sejaty ,
Jauhilah driku daripada terlalu , 
mencintai makhlukMu ,
sampai aku terleka ,
dan melupakanMU .
  
YA ALLAH :) 
Kau lebih memahami hatiku :)


p/s : Muhd Helmi :) ur so amazing :)
i hate u oke but i love u :)














Yanna Berry 

Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

No comments:

Post a Comment