Saturday, April 30, 2011

OMG ! saya suda gemok !

Assalammualaikum dan selamat petang . ni tgh tgh petang sabtu yg indah aku sgt terkezut apabila dtg mood untk perbaiki belog ku yg berhabuk serta dimakn anai anai nih . Syukur pd Ilahi krna bgi nyawa yg pnjg untkku menulis dan merepek lgi . huahuahua . Pda entri aku pda petang ini ialah gemok . waaaa , setiap wanita @ perempuan msty mengimpikan tubuh yg rmping dan langsing mcm sapa yea ? nora danish ? boleh lah kan kan . tetapi untk mendptknnya bkn senang , kna menghdapi pelbgi rntangn dan cbran yg amat berat semacm meninpa batu yg besar .  Semacm lah juga ngn aku , bla hobi pun mkn so , apa sja nk uat msty berkenann dgn mkn . jdy bla asyk sgt mkn , alahai apa lgy bdn mula naek mcm belon . huahuhua . bla da naik , jdy lah ta senang dulu , dok pkir mcm mn nk bgi kurus . bla dok diet , sbuk pula mkn nih , nk mkn tuu tapi haty tamau , nafsu lah gedik gedik nk mkn juga . bla da mkn , mula lah menyesal ta suda kann . itulah yg menimpa driku ini , huahua . skrg aku suda gmok spa nk jwb ? mummy ? sapa suh mummy msak sdp sdp . huahua . kn da kena . skrg mula da dok gedik agy nk kuruskn bdn agy , huahuaaa , so , terpaksa lah berkorban skit demi kaka eyra mau kwin . sapa tanak cntk ? msty smua nak  kannn . huahuaaa . tamat lah suda entry aku pd ptg mk dkt mlm nih :) 



ni pic yg aku suda mengalami prosee kegemukan yg melampau :)




Yanna Berry 

Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

1 comment: