Sunday, June 5, 2011

I'm waiting foe you :)

Assalammualaikum w.b.t :)

Salam 1 Malaysia :)


Akhirnya setelah sekian lama ta menulis blog , hari ini terbuka haty aku untk menulis . Belog aku mcm tada penghuni je , berhabuk semacam sja . gaga . Back to the topic , act aku sedang menantikan kepulangn Muhd Helmi . Dia telah meninggalkn aku selama 12 ary . sgt kejam bukan ? tapi aku ta kesah sb dye pergi untk buad keja yg baik . Youu , i mis youu lah dear :) , sblum u pergy umrah , i ada kta jgn ingtkn i sb i tanak u lalai terhadap tugas u terhadap ALLAH kan tapi i yg selalu ingtkn u . i miss youu so much . haha ayt gedik mai daa . U selalu akn col i kan , tapi u ta col tiap tiap ary sb u kta mahal kan . i ta kesah pun , i ak tgg u sampai u blik taw taw . skrg da hari isnin , u da nk blik . yeah ! i happy sgt dear . u kta u akn smpai besokkn . aku akn start mengira waktuu . wakaka . betapa gedik dan galaknya ku nih . okelahh . mls lah nk taip pnj pnjg :)


p\s : awk saya tunggu awk :)
saya sayang awk sangt sangat :)














Yanna Berry ♥  








Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

1 comment: