Monday, May 9, 2011

hey , teachers pliz dont make mid year exam so difficult :)

Assalammualaikum w.b.t 

Hey readers ! selamat berjumpa lgy . wakaka . aku sbnarnya malaih aih nk menaip dan memerah otakku untk pkiq ayt apa yg syok , so law ayt aku mcm kucing hlang anak jgn dok kta apa yeahh , wakaka . act , aku nk stay up mlm nih , nk bca sejarh  aceceyc yana kau taley blah lah . tapi kan bru sja aku nk start membaca dua tiga pth ayt , aku ternmpk laptop akk aku terdampar di ats katil keseorangn , aku apa lagy melompat ats ktil , nseb bek ta ptah . wakaka . da tros serbu buka , sehingga lupa buku aku , tah mn p tah buku sej aku tuu . haha . aku , sblum aku mula untk bubbling , aku troskan dgn topik aku arini , yeahh . rabu nih aku exam mid year . waaa , msty soalannya mcm nk hentam aku dri belkng . terutama sub add math . waaa , ta suka oke . haha . sb memerlukan kepakaran yg amt tinggi lahh . hehe . tapi kan aku hrp untk mid year nih aku dpt do very well lah . yeahh . target dlm 5a jelah . taley byk byk . mampos aku . haha . foe terchers plis jgn dok uad soaln solan mcm budak U pulak ye . hehe .  . oke lah  . mata asyk memanggil supaya merehtkn dri . punggung lah asyk skit sb duduk byk . haha . okelah . selamat mlm smua . chalo ! :)


 


Yanna Berry 

Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

No comments:

Post a Comment