Monday, December 20, 2010

Peristiwa mengelikan haty :D

Heyyy sayangness ! salam yeahh .  today aku nak story morry skit pasal peristiwa yg berlaku pada tarikh nihh 18\12\2010 . Act da lps but aku nk story gak . haha . okeyy , sambung pada tajuk cerita . Aku and family akuu pegy kenduri arituu kt kedah kodd, kenduri adek beradek akuu lahh . aku asa lahh . hehe . Kendury tuu kt kwasan kg lahh . mcm dlm dlm dlm sikit . haha . Jalan nk lalu kt situ , mak aiiii , kecik bangat . Keta bapa akuu bule tahn besar jugak lahh . tapi takpe redahh jee . alaa , bapa aku tuu kn pemandu F1 . teror lahh . Sebab tepi jalan tuu da sungai , law silap langkah mmg bule berenanglah keta akuu dlm sungai tuu . haha . takpe lahh . Bila nk dekat sampai umah kendury tuu , YA ALLAH , moto punyalah bykk kt terpi jalan tuu , jalan da lah sempit . bla ad moto lgy lah sempit . ayoyooo .tapi takpe , alaaaa bapa akuu kn ada . nak risau pee . haha . oke , lps da dpt parking , bapa ku twoslah msuk . tpi tayar keta bapa kuu lak terlekat kt lecah lah pulakk . aiyooo , lecehh maaaaa . kenan tolak keta tawukk . haha . tape tape . after makan , abis , Pak ngah akuu pngill owg owg nk tolak keta bpa akuu . setelah berpenat lelah dlm 15 mnt . akhirnya , keta kuu bule jugak kua . haha . haha . pengalaman msok kampung . haha . Then , ada lgy 2 kendury menanty kami d Penang . hehe . Ada lah skit skit pic yg aku snap . tak lawa punn :D


nihh , umah kendury . ramai ohh :)

nih moto moto yg bersidai disituuu :)


 ni pulak akuu . saj jdy model tak bergaji . haha 
nk tnjuk tayar yg kena lecah tuu . haha :)



 nih gambar , masa dlm keta . saja gedik gedik :) haha





ni gades gades :)

Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

No comments:

Post a Comment