Friday, May 6, 2011

memakai tudung tuuntutan agama @ berfesyen semata mata ?

heyy , assalammualaikum readers ! hari ini aku ada topic bru nk dibicarakan untk anda smua yeahh . setelah sekian lama menilai dan menganalisis yg ta brapa teliti . Sapa kenal Hana Tajima angkt kaki skrg ? sapa yg ta knl , meh aku gtaw skit , skit je . she is an icon of fesyen . tah dri mn dye mai , aku mls nk ambil taw . aku just tawu tuu sja oke . so ta pyh tnya byk byk tawww . oke , back too our topic ,  skrg nih ramai yg memakai tdung mcm dye kan ? yeahh , aku mengaku mmg sgt cntek dan aku pun terpikat lgy tergoda. huhu tapi npa ? aku nmpk ada sesetengh owg yg memakai tdung sb fesyen ? bkn sb tuntutan agma yg suci nih ?  aku nk tnya sapa yg serius memakai tdung sb nk menutup aurat ? and sapa yg  memakai tdung sb hnya nk berfesyen ? sapa ye ? angkt ketiak skrg ? oke , then skrg nih aku tgk kn byk sgt yg pakai tdung sb berfesyen , OMG , dont do like that bby yeahh , brapa ramai owg di Facebook sat sat paki tdung sat sat ta pkai , apa nih ? ada pulak , p sek , kuar pkai tdung tapi dlm FB ta pkai tdung , aish , What the Fish . Ni seolah olah menghina agama islam , law tak bersedia nk pkai lgy . jgn pkai bule ta ? jgn hipokrit sgt . meluad lah aihh . law btol btol nk pkai tdung , yeah anda mmg bgus tapi jgnlah buka da . bla pertma kali da pkai , pkai lah uad selamanya . Ni sat pkai , sat buka , mcm apa je . and ada pulak bla da pkai tdung  , gmbr dlm fb pkai suar pendek lah . weyhh , serius lah lah . aku meluad dan aku takkn suka dia foe forever . haha . tlg lah pkir sma , bla hampa tgk mmg u look so perfect bla sat sat buka tdung , sat sat pkai , nk kta lah bla pkai ke ta pkai ke hampa ttp cun melecun , meletup lah konon ! tapi bgi aku hampa manusia yg teramat hipokrt oke ? hehe . lastly , aku ta kta aku baik pun , tapi sbgai umat islam , kta tawu kan tanggungjwb kta sbg umat islam kan ? mmg msuk kubur msing msing tapi sbgai umat islam pada pada lah beb ! .
oke , akuu chau dulu . see youu :)


meh kta usha skit spa kah Hana Tajima bgi sesiapa yg ta mengetahuinya :)

 ada agy taw :)


oke , da abiz . daaa :)






Yanna Berry 










Thanx for reading . Tinggalkan link anda di shoutbox saya :)

No comments:

Post a Comment